Vår gamle vän

Igår var vår gamle vän Onsdagsöl på besök. Föröl hemma hos Sara och sedan vidare till Stallyktan. Himla trevlig pub. Och det går ju till o med att sitta där och prata utan att skrika sig hes. Och ölen är god! Kan ju inte bli bättre. Och som vanlig fick vi reda på för mycket om varandra. Det är farlig att leka lekar på fyllan.

Själv hade jag bestämt att jag skulle åka hem kl 23. Så blev det så klart inte. Kom väl hem nån gång efter 24. Inte så kul kl 5.30 när klockan ringde. Men det var bara att gilla läget och kliva ur sängen. Men mår rätt bra idag. Blev ju bara fyra öl igår.

Nu sitter jag på jobbet och har rast ska snart ut till barnen igen. Efter jobbet ska jag och fika med en kollega. Det ska bli trevligt. Kul att umgås lite utanför jobbet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback