Rast

Sitter på jobbet och har rast. Ute står det som spön i backen. Inget kul väder. Men det blir ju roliga vattenpölar att hoppa i och det gillar ju barnen. Så dom är nöjda och glada. Men jag fryser om fötterna. Måste nog skaffa mig ett par inneskor att ha.

Idag är det onsdag och det betyder halvvägs till helg. Till helgen händer det inte mycket alls. Jag och Camilla ska låna min lilla Lincon från mamma o pappa. Ska bli mysigt att få hem honom några dagar. Sen blir det nog film och bara slappa och ta de lungt. Inga fel med en sån helg ibland.

Känner mig allmänt rastlös. Vet inte vad det beror på. Hade en så grymt obehaglig dröm för nån nattsen och det känslan hänger kvar. Hänner mig lite nedstämd. Men det brukar vända. Behöver kanske bara få helg och ladda upp batterierna. Fast egentligen skulle jag behöva resa bort. Bara få komma bort och ha det bra och uppleva massa nya och spännande saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback