Året som gått

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började jobba på en förskola.

Har du några nyårslöften?
Nej. Dom bryts ju ända efter typ 2 veckor.


Vilka länder besökte du?
England och Grekland.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Planerat mindre och bara gjort saker.


Bästa minnet från 2011?
Oj har massa bra minnen. Peace&Love. The ark spelningar. Bland annat.

Bästa köpet?
Mina grattis till jobbet skor.


Vad spenderade du mest pengar på?
Haha Java är jag rädd.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja när jag fick hem mitt examensbevis. Kanske mitt stoltaste ögonblick.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär lika tror jag.


Favoritprogram på TV?
Alltid Greys Anatomy!

Bästa musikupplevelsen?
The Ark på Nöjes i Karlstad.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Mer äventyr!

Vad ser du mest framemot med år 2012
Har inte så mycket planerat. Men hoppas på en massa resande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback