Packar ner mitt liv

Håller på att packa inför flytten. Känns lite som att jag packar ner mitt liv som varit och går vidare till något nytt. Något nytt och spännande. Studentlivet är över och det är hög tid att gå ut i det verkliga livet.
Det är helt otroligt vad mycket skit man samlar på sig under ett liv och det är ändå bara ett årsedan jag flyttade sist och rensade ut massa saker. Men det är nog hälsosamt att rensa ut lite saker med jämna mellanrum. För sakerna betyder ju inger egentligen. Det är ju minnena som har med sakerna att göra som betyder något.

Nu har jag filosoferat färdigt och ska gå bort till Camilla (min blivande roomie) och hämta flyttlådor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback