Kul med helg...

Nja inte direkt. Var tvungen att stanna hemma från jobbet idag. Inte alls kul. Sen blev det en sväng till vårdcentralen med halsen som är totalt igen korkad. Är svullen och slemmig. Men hade tydligen inte halsfluss och knappt nån feber. Men jag har en inflammation i halsen så jag fick kåvenpenin utskrivet och ska äta det i typ 10 dagar. och om jag inte blir bättre i halsen ska jag komma tillbaks till vc. Hoppas jag mår bättre i nästa vecka. Vill inte missa mer jobb. Känns tråkigt att lämna kollegorna i sticket.

Så detta är mitt fredagssällskap:P



Det måste ju vara det bästa med att vara sjuk. Då får man leva på glass utan att ha dåligt samvete. Plus att glass är det ända jag kan äta utan att det gör ont i halsen. Den här smaken var grymt god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback