Helgen som paserat

Snart är den här helgen slut. Väldigt tråkigt! har haft en riktigt bra helg.
Fredagen spenderades hemma hos Hanna och Jonathan med fotbollstittande. Och Camilla var så klart också med.

På lördagen var jag på loppis och fyndade puzzel till mig och Camilla. Vi är pensionärer och är stolta över det! Sen åkte jag och Hanna och kollade på division fem fotboll. Jonathan stod i mål och det kunde ju gått bättre för Kumla. Men det var trevligt ändå. Solen sken och Hanna höll på att få oss utvisade :P Att jag titta på fotboll två gånger under en helg måste vara första gången i världshistorien det händer! jag gillar ju inte sport. Men det fanns en del att titta på under lördagens match.

Igår kväll vart det Strömpis. Med massa trevligt folk. Vart en trevlig kväll. Jag skulle ju vara nykter. Men det sket sig som vanligt. Men är inte alls bakis idag så det är lugnt.

Och idag är det söndag :( Ätit bakismat, ska tvätta och diska och nu tittar jag på trestegs finalen. Heja Christian Olsson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback