Första veckan

Fösta veckan på nya jobbet är över. Och det känns så jävla bra!! Trivs verkligen. Trodde inte att jag skulle trivas så bra. Det här med natur är ju inte riktigt min grej och jag trodde inte att jag skulle tycka att det var så kul att jobba med så här små barn. Men det är verkligen jättekul! Kommer bli ett väldigt roligt år!

Ikväll ska jag hem till Hanna med Camilla och titta på fotboll. Hur gick det till? jag gillar ju inte fotboll. Men med rätt sällskap blir det säkert trevligt. Ska iallafall bli trevligt att komma ut och träffa lite folk.

Just ja! Idag bytte jag min första blöja. Inte det trevligaste jag gjort. men jag överlevde det också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback