Bitter listan fortsätter

Kom på en ny sak som jag stör mig på!
  • Personer på bussen som sitter och tar upp fyra platser genom att sitta med fötterna på sätet snett emot och väskan på det andra. Detta är inte okej när det finns folk står på bussen. Ta ner fötterna för i helvete!
  • Tror det var något mer jag störde mig på idag. Men mins det inte. Då kan det ju inte ha varit så farligt :)

Annars har det varit en ganska tung dag. Har känt mig hängig och inte helt hundra. Men har köpt ipren nu så jag ska nog överleva resten av veckan. Hoppas verkligen jag orkar följa med på after work på fredag men vi får se hur det blir med den saken.
Piggnade till lite nu på kvällen och lyckades packa en till låda. Nu är alla bestick och tallrikar ner packade iallafall. Eller alla utom en tallrik och en kniv och gaffel. Nu måste jag ju diska iallafall. Får se om jag orkar packa den sista lådan jag har här hemma ikväll. Har massa kvar och vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Men det löser sig. Det gör det alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback