1 vecka kvar!

Nu är det bara en ynka vecka kvar tills flytten. Känns som att det var igår vi skrev kontrakt. Ska bli så skönt att flytta! Just nu har jag lådor i hela lägenheten. Har inte packat något idag. Men just nu tvättar jag. Skyller på det. Får packa mer i morgon. Då ska jag packa dom två lådorna jag har kvar så jag vet hur många jag måste köpa på onsdag.

Annars rullar vardagen på med jobb och ja mer jobb. Känns som att det är det ända jag gör. Men jag trivs himla bra så det gör inte så mycket att det är mycket jobb. På fredag har vi after work. Ska bli trevligt att träffa några utav kollegorna utanför jobbet. 

Men nu ska jag gör inget och hoppas att sakerna hoppar ner i lådorna av sig själva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback