Vinna på lotto kanske?

Jag tror jag ska vinna på lotto! Jag vill ha massa pengar så jag kan shoppa!. Är trött på att vara fattig student. Och jag kommer inte få några pengar för mitt sommarjobb fören i augusti och då är ju sommaren slut. Så jävla surt att jag måste läsa en sommarkurs för att kunna göra nåt i sommar. Men men det är som det är. Har ju bara en termin kvar nu innan jag börjar jobba. Om allt går som det ska vill säga. Vill verkligen börja jobba nästa vår. Ska ägna hela hösten åt att söka jobb. Hoppas på att få ett vick på nån trevlig skola. För att få en fasttjänst på en gång är i princip omöjligt inom skolan. Får kanske söka till förskola också. Men där vill jag egentligen inte jobba. Nej vinna på lotto känns som en väldigt bra plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback