Två gånger på en dag?

Oj tog mig ut på en andra promenad idag. Två gånger på en dag. Det har nog ALDRIG hänt tidigare. Det var till o med riktigt skönt.

Dagen har annars besått av massa sysslor. Pappa har varit här och fixat min cykel. Så nu kan jag cykla igen :D
Sen åkte vi till Media Markt och lämna in min andra datorn som inte vill starta längre. Hoppas dom lyckas fixa den.
Till sist har jag varit på infoträff om sommarjobbet. Är riktigt glad att jag har fått sommarjobb som börjar precis efter Peace&Love. Hur mycket tur får jag ha!
Just ja träffade även Jossan över en fika. Det var trevligt längesedan vi såg nu.

Nu ska jag äta fruktsallad och kolla DH :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback