Trött!

Är såå trött. Ska snart krypa ner i sägen för i morgon är det opponering och jobb som gäller.
Vet inte riktigt vad jag tycker om mitt framtida sommarjobb. Känns inte riktigt som min grej men det kanske är för att jag inte har kommit in i det är. Tycker ju om att jobba med människor, är ju faktiskt därför som jag utbildar mig till lärare. Det kommer nog fungera bra i sommar när jag har kommit in i det och blivit mer säker på mina arbetsuppgifter är ju alltid lite jobbigt i början när man inte känner sig säker. Men jag är snabb lärd så detta ska nog inte bli något problem.

Tack och adjö för idag!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: visst är dom! :)

din röst är räknad!

2011-05-26 @ 06:44:11
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback