Städat och klart!

Nu är jag äntligen klar med städningen för den här gången. Fy fan vad tråkigt det är att städa, men det är skönt när det är klart och man har en fin och trevlig lägenhet. Har även fått två fina blommor som står i mitt fönster. Den ena är till o med en tomatplanta. tror inte jag kommer lyckas odla tomater på den men jag ska göra mitt bästa för att hålla dem båda i liv. Jag har verkligen inga gröna fingrar. Men jag ska göra ett tappert försök.

Nu när jag och lägenheten är städade och fräscha ska jag åka till Karlskoga. För i morgon ska jag jobba 7-16 och då åker jag hellre från mamma o pappa än från Örebro. Återkommer till Örebro på onsdag igen. Och då blir det onsdagsöl tillsammans med mina fina vänner innan alla åker hem under sommaren. Till och med jag ska ju bo hemma under sommaren det har jag aldrig gjort förut. Men det kommer säkert gå bra. Men det är inte förens i juli. Först ska jag ha juni och bara njuta av att vara ledig och massa annat skoj som jag ska ägna mig åt.

Nu ska jag packa klart min väska och snart bege mig mot bussen som ska ta mig till Karlskoga.


Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

Hej!



Jag har gått vidare i en fototävling och det skulle vara grymt snällt om du la en röst på mig här (nummer 1) http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



Jag länkar alla som röstar! :D

2011-05-30 @ 15:07:17
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback