Skit också!

Det gick ju så där i ESC. Visst trea är ju bättre än vad vi har kommit på typ 10 år. Men va fan! Vinnarlåten minns jag inte ens. Okej om vi hade förlorat mot typ Irland eller Danmark då hade jag kunnat förstå det. Men Azerbajdzjan. Va fan vad det för låt egentligen? Men men nu släpper vi det och spöar Finland i morrn. Är tydligen VM hockey final i morrn, kunde nog inte bry mig mindre.

Annars har det varit en väldigt bra dag/kväll. Grillning och massa fina vänner. Nu ska jag nog snart krypa ner i sägen. Fast filmen på fyran verkar ganska bra, men jag orkar nog inte sitta uppe hela natten och kolla på den. Får bli att streama den nån dag tror jag.

Nu säger jag go natt och laddar inför en dag med plugg och städning. Att det ska bli så stökigt när man har folk över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback