Sista dagen?

Detta kan vara sista dagen vi sitter med våra c-uppsats. Vilken konstig känsla. Vi har ju suttit med den där grejen nästan varje dag i typ 2-3 månader nu och nu är det snart slut. Missförstå mig rätt jag kommer inte sakna det. Men det har varit himla kul! Jag trodde det skulle vara mer ångest och så än vad det har varit. Det har till större delen varit roligt. Men sen så har jag ju haft Camilla vid min sida så det har nog gjort det lite roligare och även enklare.
Jag har alltid sagt att det där med forskning inte är för mig. Nu är jag inte så säker längre. När jag har jobbat ett par år och börjar bli trött på det kanske man ska överväga en forskarkarriär. Vilken grej det skulle vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback