P.S I Love You

Jag gillar oftast inte chick flicks men det är nåt speciellt med P.S I Love You. Den har det där lilla extra som gör filmen så fin. Sen gillar jag Hilary Swank för hon är inte en typisk chick flick skådis. Hon kan verkligen spela allt. Allt från transsexuell ung tjej till boxar tjej som egentligen är för gammal för att satsa på boxningen.
Men sen tror jag att alla tjejer fantiserar om en irländare. Tror nog det är nåt med dialekten. Och att dom alltid framstår så manliga och sorglösa. Dom dricker sin öl och spelar på sin gitarr och är nöjda med livet som det är. Jag skulle vilja ha en irländare. Så nästa vår är det jag och Camilla som åker till Irland och går på jakt.

Men åter till filmen. Är det någon chick flick man ska se så är det helt klart P.S I Love You. Även om den är sorglig som bara den så har den ändå något extra som gör den värd att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback