Problem med stort P

Dom vill ändra tiden på vårventilering till tisdag 24/5 kl 15.17 typ. Och jag jobbar kl 16-22.45 den dagen. Så det går ju inte. Hoppas hoppas verkligen dom kan ändra det igen så vi får tidigare samma dag eller veckan innan eller nåt. För jag vet verkligen inte om jag kan ändra mitt jobbpass då det är ett gåbrevidpass och jag måste verkligen jobba dom timmarna så jag kan jobba i sommar. Vad trött jag blir på sånt här! Hoppas det löser sig på nåt bra sätt. Men just nu känns det bara jobbigt och nervöst. Blir riktigt stressad över detta!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kommer att lösa sig ! Ingen idé att stressa upp dig innan vi fått svar! Det här ordnar sig !

2011-05-11 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback