Pissväder!

Det verkligen vräker ner utanför fönstret. Och jag är på allmänt tråkigt humör. Jag blir alltid på dåligt humör när det regnar ute. Ser ingen charm i det alls. Vist om man får mysa ner sig tillsammans med någon under filten och dricka te och titta på dålig film, då kan det vara mysigt. Men jag har inget att mysa tillsammans med under filten, men jag är inte bitter jag inte! Nej på riktigt det är jag inte. Har ändå inte tid att sitta under filten. Jag måste ju plugga. Hade även tänk att gå ut på en promenad men det känns inte så lockande just nu. Hoppas vädret vänder eller att det slutar regna iallafall. Nu ska jag snart plugga. Ska bara vara bitter en stund till.

Jag tror faktiskt att regnmolnen är så här nöjda med sig själva idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback