Lyxfällan

Sitter och kollar på Lyxfällan och blir så jävla förbannad. Slösar pengar och sjuksriver sig från jobbet för att kunna festa. Det är inte konstigt att vi 80-talister har dåligt ryckte på arbetsmarknaden när dom visar pucko efter pucko på Lyxfällan. Leva lyx liv och resa runt. Ja sånt kan man göra när man har ett jobb som betalar så bra att det går runt. Ringa pappa när det är tomt på kontot. Va fan väx upp och sköt dig själv. Sen jag flyttade hemifrån har jag nog bett mina föräldrar om pengar max 10 gånger och då tar jag nog till o med i. Jag vill klara mig själv och vara självständig. Jag förstår inte hur man kan ha mage till att be sina föräldrar om pengar för att man har festat upp 10 000 kr varje månad! Nej jag blir verkligen upprörd. Nu ska jag kolla vidare och se hur det där puckot resonerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback