Lugn fredag

Idag har det varit en väldigt lugn fredag. Jag och Torsten grilla och hade oss. Men drabbades av fredag den 13, och fick inte fyr på grillen fören vi hade grillat klart men det vart gott ändå. Synd bara att det är så kallt och blåsigt ute! Sen tittade Tomas och Danne förbi och snackade skit en stund. Nu sitter jag här hemma ensam en fredagskväll och är ändå ganska nöjd med livet. Skönt att bara ta det lugnt en kväll också. I morrn blir det grillning på Kotten tillsamman med massa trevligt folk. Det kommer nog bli en bra kväll. Sen ska vi ju så klart heja fram Eric till vinst i Eurovison :D

Nu ska jag slötitta på tv en stund innan jag tar en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback