Jordens undergång

Idag kl 18.00 börjar jordens undergång om man tror på den amerikanske domedagsprofeten Harold Camping. Han har räknat ut att jorden kommer gå under idag för idag är det exakt 7000 år sedan Noak seglade ut med sin ark. Hur han kan veta när Noak gjorde det, det har jag inget svar på. Han hade även räknat ut att jorden skulle gå under redan 1994 men då räknade han fel. Personligen tror jag att han har räknat fel igen. Men vad vet jag. Vi får väl vänta till ikväll och se vad dom händer. Ikväll kommer det tydligen bli flera stora jordbävningar och i november i år kommer jorden att slockna helt och gå under. Det finns folk som tror så hel hjärtat på detta att de har sagt upp sig från sina jobb för att resa jorden runt och förmedla Campings budskap. Och Camping själv har ingen plan B om utifall att jorden inte går under ikväll.
Här kan man läsa mer om jordens undergång. Ganska underhållande läsning måste jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback