Gjorde det!

Oj vad segt det var att komma ut på promenad idag. Dåligt väder och är på allmänt träligt humör. Är trött och seg. Ingen motivation till nåt idag. Hoppas det blir bättre i morrn. Och att solen återvänder till oss. För då känns ju allting så mycket bättre.
Men åter det till jag skulle skriva om. När det äntligen slutade regna gick jag ut och gick min promenad. Gick ganska så bra med krampen idag. Fick lite kramp drygt halvvägs, men som tur var fanns det en liten bänk där så jag satte mig en stund och sen när jag fortsatte gick det bra sista biten. Promenaden blev på ca 30 min. Sen tog jag en cykeltur till Willy och handla och så hem igen. Och den blev också på ca 30 min. Så jag är nöjd med mig själv idag med!

Så dag 3/11 avklarat!

Har dock kommit på ett ganska stort problem med min belöning att jag ska få shoppa sommarkläder. Jag är ju totalt pank och får bara halva studiemedlet den här månaden så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Funderar på om jag kanske ska fråga min snälla mamma om hon inte kan bidra med lite pengar till sommarkläder. Är ju värt ett försök iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback