Fredag o hemma

Hemma igen efter en trevlig men inte allt för händelsefull kväll. Brörjade med lite förfest här hemma på kotten. Sen åkte jag och två kompisar in till HG för där var det Tack fest för Tjälis. Trodde att det skulle vara ordentligt drag där men det var det inte. Så jag åkte hem strax efter 23. Skönt att komma hem i tid och vara nykter. Funderar på om jag ska vara nykter fram till min och Camillas examensfest. Får väl se hur det kommer gå. Men har inte jätte många fester inplanerade i maj. Skulle ju spara pengar om jag inte drack nåt och pengar skulle jag ju behöva spara. Får väl se hur det blir med den saken. Nu ska jag snart krypa ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback