Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Jag har alltid sagt att jag ska ha ett stort bröllop med alla jag nånsin har känt. Jag ska ha en stor vit klänning och vara så där underbart vacker som folk bara är på filmer. En kyrka fylld med blommor och någon som sjunger en vacker och stämningsfull kärleksballad. Och sen ska jag ha den största och godast bröllopstårtan som någon har ätit.

Men nu vet jag inte längre. Känns som att det där med bröllop inte är något för mig. Jag är inte tjejen som klär upp mig i klänning och ser fin ut. Men gifta mig vill jag nog göra. Men mest för att bevisa min kärlek till en framtida man. Men det kan jag lika gärna i stadshuset eller rådhuset eller vart man nu gifter sig borgligt. Så som det känns nu vill jag hellre ha ett litet personligt bröllop med mina närmaste vänner och sen en riktigt rolig fest för att fira att vi förhoppningsvis ska spendera resten av våra liv tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback