Blev ju inte som planerat

Okej idag blev inte alls som planerat. Har nog inte gjort nåt av det jag skulle göra.
Tänkta att jag skulle cykla en sväng idag. Det har jag inte gjort.
Tänkte diska och städa. Det har jag inte gjort.
Tänkte plugga på examinationsuppgiften. Det har jag inte gort.
Tänkte läsa arbete vi ska opponera på. Det har jag inte gjort.
Men jag har ätit den godaste tårtan nånsin. Jag har läst vårat arbete som ska bli opponerat i morgon. Jag har umgåtts med Ida och Torsten. Jag har lagat mat och fixat två matlådor.

Så jag tycker att det har varit en bra dag. Även om jag inte gjort allt jag skulle göra. Men det är ju faktiskt söndag och då behöver man inte gör allt man ska göra tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback