Vilken överraskning!!

En kompis till mig, Ida, är i England och plugga den här terminen. Jätte kul för henne trist för oss! Sen förut idag kom hennes pojkvän och knacka på dörren och när jag står och pratar med honom vem titta då fram runt hörnet? Jo Ida!! Blev så glad så jag visste inte till mig! Har inte träffat henne på typ två månader och nu kommer jag få träffa henne om knappt två veckor igen då jag, Camilla o Torsten ska iväg och träffa henne. Vi ska även hinna med en fika i morrn också, innan hon åker igen på onsdag :(

Det kanske bästa av allt var att jag fick vara med och lura Camilla och Torsten. Oj vilken super dag det här blev. Började med trist städning och sen blev den bara super bra! Längtar tills vi ska åka till England och Oxford. Livet är ganska så bra just nu måste jag ju säga!!

Ha det bra. Det har jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback