Tankar i natten

En kompis frågade mig vad som var bäst: att ha ett förhållande eller att vara singel?
Och ska jag vara ärlig så vet jag verkligen inte vad som är bäst. Visst det är helt fantastiskt att ha någon att tycka om, att ha någon att komma hem till, att ha någon att sakna, att ha någon som alltid sätter en i först rummet och att altid ha någon att ring till när det är jobbigt.

Men det är ganska så bra att vara singel också. Slippa ha någon att ta hänsyn till, slippa att sätta någon annan i första hand, kunna fokusera på sig själv, slippa dela tvn med någon annan. Att kunna helt och fult fokusera på sig skälv och bra ta hand om sig själv. Det är ändå ganska skönt att vara singel!

Just nu vill jag ha någon att värma tårna på men dom blir nog snart varma av sig själva och då klara jag mig bra själv igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback