Måndagsmys

Har haft en riktigt bra måndag! Började med lite plugg och en anmälan till Backen. Vad är då Backen? Jo man ska dricka 20 öl på 12 timmar. Varför? Ja det undrar jag med egentligen. Men jag ska testa och se hur det går. En kul grej helt enkelt.

Nu på eftermiddagen/kvällen blev det en lång fika på Java med Camilla, Torsten, Ida och Tomas. Väldans trevligt med massa skitsnack. Om trolljägare och Huneybagers (vad vi tror är en mungo på svenska, detta är dock inte helt utträtt) och massa annat strunt. Vi har även åter igen sagt hej då till Ida, men vi träffar henne om 1,5 vecka igen så det blir inte ett så långt hej då!

På vägen till bussen träffa jag mitt ex. Vi var tillsammans i 5,5 år innan jag gjorde slut. Var ganska trevligt att träffa honom. Men det känns konstigt och är väldigt stelt. Men det kanske blir bättre med tiden om vi lyckas hålla kontakten. Jag har velat det men nu vet jag inte om jag vill det längre på grund av saker som har hänt. Men den som lever får se vad som händer.

I morgon har jag och Camilla handledarträff det ska bli spännande och se vad dom tycker om det vi har skrivit. Hoppas inte allt är bortkastat iallafall.

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback