Kanonstaden

Sitter hemma hos mamma o pappa, hemma i Karlskoga. Eller kanonstaden, kallas väl så eftersom Alfred Nobel typ bodde här. Men det med att han bodde här är faktiskt lite överdrivet. Mend det kan vi ta en annan gång.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos en kompis. Ska bli trevligt. Min vanliga vapendragare befinner sig i Göteborg, men hade turen att få med mig en annan kompis ikväll så det blir säkert trevligt. Ska bli kul att träffa lite nytt folk. Är ju alltid samma gamla sälar på våra fester. Inte för att det är några fel på dom sälarna. Skulle till o med säga att dom är toppen bra!

Nej nu ska jag gå och slöa i soffan med en bok. Skönt att slippa läsa kurslitteratur måste jag säga!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback