Fredag i morrn!!

Idag är det torsdag. Det kan vara min favorit dag på hela veckan. För då vet jag att i morgon är det fredag och då börjar helgen! Och i morgon blir det Fredagsöl. Ska bli riktigt trevligt att komma ut med lite vänner och dricka lite öl och bara ha det bra.
Det ända riktigt negativa med torsdagar är att då ska det ätas ärtsoppa med pannkaka. Men som tur så går jag ju inte i grundskolan längre så jag får bestämma själv vad jag ska äta!


Ser ju gott ut men låt dig inte luras!!

Men det är i morgon. Idag är det bara torsdag så idag ska det pluggas. Vad det ska pluggas det har jag ingen anning om. Vi har så gott som klara med bakgrunden och metoden. Vet inte alls vad vi ska göra idag. Men nåt hittar vi nog på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback