En person jag vill träffa just nu

Okej en person jag vill träffa just nu? Jag har gått och funderat på det här inlägget i flera dagar. Det är verkligen jätte svårt att komma på någon. Visst jag skulle kunna vara pretentiös och säga typ Hitler och be om en förklaring till varför han gjorde som han gjorde. Men det känns inte riktigt som jag.

Men en person jag skulle vilja träffa är ändå mig själv. Alltid mitt framtida jag. Jag om så där 20 år som kan tala om för mig vilka val jag har gjort och om det var rätt val eller inte. Vad jag ska göra annorlunda för att livet ska bli bättre och sånt. Så mitt framtida jag. Kim som 44 åring skulle vara intressant att träffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback