Dag 6 – Typ av killar jag faller för

Hmm detta är ganska svårt. Jag har alltid haft en viss typ av killar som jag vänder mig efter men av nån anledning så är det inte såna jag blir intresserad av. Men gör en lista av vad jag vill ha ut av en kille

  • Jag gillar mörkhåriga killar, gärna svart hår.
  • Jag gillar killar med tatueringar och percingar. Gärna mycket tatueringar.
  • Jag gillar smarta killar. Killar som har något innanför pannbenet.
  • Jag gillar killar som får mig att le. Killar med humor är sexigt!!
  • Jag gillar killar som är lite bad. Eller jag tror jag gör det men egentligen är det nog inte så.
  • Jag gillar killar som Johnny Depp, Heath Ledger och Dr Spencer Reid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback