Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Hmm detta var svårt. Jag vet inte riktigt vad för killar jag faller för. Det finns ju så många fina pojkar här i världen. Men några saker som får mig att vända på huvudet en extra gång är

- Killar med tatueringar. Gärna mycket och stora tatueringar.
- Mörkhåriga killar gillar jag överlag bättre än blonda killar.
- Smarta killar är bland det sexigaste som finns. Kan vara där för Dr. Spencer Reid är så sexig!
- Killar med snygga kläder. Men vad snygga kläder är det kan jag inte svara på.
Ja det är väl några av dom saker som får mig att vända på huvudet en extra gång.
Några favoritkillar är ju helt klart


Dr Spencer Reid      Johnny Depp               Heath Ledger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback