Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är helt klart våren eller försommaren. När det börjar bli så där härligt varmt som det kan vara i maj ibland.

Många har säkert sommaren som favorti årstid och visst sommaren är helt fantastisk. Men eftersom jag bor i en studentstad och dom flesta av mina vänner är studenter så åker alla hem under sommaren och det händer då inte så mycket här. Och jag brukar alltid jobba på sommaren.

Så försommare är min favorit. Varma vårkvällar med grilladmad, en kall öl och goda vänner. Det är vad jag längtar efter just nu. Och våren är verkligen på väg nu. Det är ljust och nästan lite små varmt ute. Eller när man står i lä och i solen då är det typ varmt och jag bara älskar det!!



1.a maj är verkligen starten för försommaren! Så jag tycker det kan bli valborg typ nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback