Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Tycker att det är på tiden att jag berättar lite om mig själv!

  • Jag heter Kim, är döpt efter en hund som min mamma träffade när hon väntade mig och tyckte då att det var ett praktiskt namn för det funkar ju på både tjejer och killar.
  • Jag läser till lärare, sista terminen till och med. Tycker det ska bli spännande att komma ut och arbeta. Dock ser jag inte läraryrket som ett kall utan mer som ett yrke som jag kommer hata och älska.
  • Jag har inga fobier eller är egentligen inte rädd för nåt. Inte ormar, spindlar eller möss. Ogillar höjder men är inte direkt höjdrädd.
  • Jag ÄLSKAR potatis. Skulle nog äta det varje dag om det inte tog så lång tid att till laga. Älskar potatis i alla former och färger! Det är nog därför jag aldrig klarar av att äta efter GI metoden. Potatis är min favorit kolhydrat!
  • Jag kan spela sällskapsspel hela nätterna om nån vill spela med dig. Favoriten är frågespel men spelar det mesta!
  • Jag är grym på att laga mat. Men hatar att diska så ofta har jag för mycket disk för att kunna laga mat. Väldigt dålig kombination.
  • Jag cyklar hellre än går när jag ska nån stans. Tror det har att göra med att jag är ganska rastlös och att gå tar för lång tid. Hinner liksom tröttna på vägen.
  • Ska jag festa (vilket händer lite för ofta just nu) så dricker jag helst öl. Så ska du bjuda mig på nåt på krogen är den en god öl som gäller.
  • Jag älskar skor. Fina skor med högklack. Problemet är bara att jag inte kan gå i högklackat. Vilket är konstigt att jag aldrig har lärt mig med tanke på att jag bara är 158 cm lång.
  • Jag kan inte gå och lägga mig utan att borsta tänderna. Det går bara inte. Måste, måste borsta tänderna innan jag går och lägger mig!

Och till sist en bild på mig. Denna bilden tog på festen jag var på i lördags så det är väl typ så här jag ser ut.



Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback