Varma sommarnätter

Hemma igen efter bio och en kväll på uteservering. Satt ute i bara klänning och det var till och med varmt. Då passa det bra med en kall öl och trevliga vänner. Har verkligen varit helt underbart väder idag. Blev en promenad hem, inte själv för det går inte att gå ensam hem som tjej i Örebro.

På bion såg vi Pirates 3. Den var oväntat bra. Inte lika bra som ettan, men bättre än tvåan. Helt klart sevärd iallafall.
Träffade även mitt ex och lämnade tillbaks lite grejer som jag har haft kvar som var hans. Skönt att ha det gjort. Då slipper jag ha något mer med honom att göra.

Här hemma har jag nu fastnat framför en film på trean som verkar riktigt bra. Får väl se om jag orkar se klart den.

Känslor försvinner inte så lätt som man önskar. (Berättar för dig i morrn vad jag menar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback