Söndag?

Idag är det söndag va? Jag har varit ledig för länge så jag har knappt koll på dagarna längre. Men om det är söndag idag så betyder det att det är bara två dagar kvar till onsdag och då åker vi till Grekland! Ååå vad jag längtar!



Igår var jag hemma hos Camilla och firade hennes examen och åt mat. Och oj vad vi åt! Camillas pappa är för bra på att laga mat måste jag säga! Helt perfekt grillat kött. Så där får aldrig jag mitt kött. Måste va en pappagrej, för min pappas kött blir också bra. Men sen har dom väl typ 30 års grillerfarenhet mer än vad jag har. Kanske har med det att göra också.

Dagen ska nog spenderas i solen. För idag ser vädret strålande ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback