Shopping!!

Idag har jag varit på stan och bränt massa pengar. Alltid trevligt att shoppa när man hittar grejer som passar. Blev ett par jeansshorts och ett par svarta tajta jeans. Alltid bra att ha.



Köpte även ett "nagellack" eller vad jag ska kalla det. Det ska göra naglarna lika hårda som med akryl utan den omständliga processen. Bara att måla på det som att vanligt nagellack. Det jag köpte kommer från Sally Hansen - Hard as nails as Wraps. Återkommer med ett omdömmde när jag använt det ett tag.



Köpte även en ny glasfil då min har försvunit. Glasfilar är mycket bättre än vanliga. Naglarna flisar sig inte alls lika mycket.


Sen köpte jag även nytt balsam. Jag använder Aussie shampoo och balsam. Tycker mitt hår har blivit bättre efter jag började använda det. Och det får man ju verkligen hoppas att det har blivit när det är så dyrt. Sen luktar det gott också och det är ju inga fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback