Morgon stund har guld i mun

Vem var idioten som kom på det korkade talesättet? Det finns väl inge bättre än sovmorgon!? Men det fick jag inte idag för jag ska till Karlskoga och få delegering så jag kan ge medicin på jobbet i sommar. Känns så sjukt onödigt att åka in till Karlskoga för att mer eller mindre bara vända. Kostar ju en mindre förmögenhet att åka dit. Och jag ska vara där 10.30 men måste åka in till 9.35 det suger! Så det får bli en frukost på Som hemma.

Har så sjukt mycket att göra idag så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop dagen. Kan inte dagen på typ 16 timmar istället för bara 12? Och kan inte stan ha öppet några timmar länge bara idag? Måste ju köpa det sista inför resan.
Men det hjälper inte att jag sitter här och gnäller. Nu ska jag göra mig klar och snart cykla till busstationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback