Lyxfrukost

Idag njöt jag och Camilla av sommaren och satt ute och åt frukost. Smakade väldigt bra vill jag lova!



Nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska hitta på idag. Håller på att letar igenom garderoben efter kläder jag kan ha med mig till Grekland. Har hittat två-tre linnen som jag kan ta med mig. Får försöka hitta nån billig jeanskjol jag kan köpa och ta med mig. Sen kommer jag nog klara mig där borta en vecka. Sen när jag kommer ska jag försöka ta tag i det här med mat och träning så det kan bli kul att köpa kläder i höst. Kanske ska ge GI en ny chans. Ska ju bo hemma i typ sju veckor och där kör dom med GI så det kan ju vara praktiskt om jag också gör det. Men jag ÄSLKAR ju potatis så det kan bli tufft. Får det hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback