Hoppsan :/

Råkade precis skicka iväg en jobbansökan som förskolelärare. Får väl se vad som händer. Skulle ju vara spännande att bli kallad på intervju iallafall för att se hur det går till. Lite som när man skriver en tenta även om man inte pluggat inför den, gör den för att kolla hur det går till. Visst jag har ju varit på anställningsintervjuer förut men ingen som har betytt något. Detta är ju för ett mer långvarigt jobb än dom jobben har har haft förut. Som längst har jag jobbar 22% i ett halvår på media markt och det var ju bara extra jobb vid sidan om studierna. Detta skulle ju kunna bli min enda sysselsättning. Spännande. Men vi får väl se vad som händer.

Idag har jag plugga och fikat hemma hos Ida. Blev bjuden på blåbärs paj. Det var mumma. Nu ska jag nog plugga lite körkortsteori. Får ju inte börja övningsköra än så jag får väl roa mig med teorin tillsvidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback