Hit och dit, fram och tillbaks

Oj vilken stressig dag det har varit och den är inte ens slut än! Började med en sväng till Karlskoga. Det gick bra och hann med den tidiga bussen hem. Det var skönt. Sen blev det en stress vända på stan. Hittade inget av det jag ville hitta :( Men jag fick med mig ett snygg linne som är så långt så jag kan ha det som klänning. Sen cyklade jag hem från stan och jag trodde på riktigt att jag skulle smälta bort. Var så varmt så det var inte sant åt det!
Innan jag kunde åka hem svängde jag förbi skolan och lämnade in arbetet. Glömde så klart skriva ut biljetten på repro så det fick vi gör innan vi åkte till Malin. Hos Malin var det fika som gällde. Och oj vad jag fikade! Malin bjud på värdeshistoriens godaste muffins!

Nu ska jag sitta i soffan en timme innan jag ska tvätta. Hade tänkt att jag skulle städa innan vi åker i morrn, men tror inte jag orkar det. Ska väl diska så den inte står och luktar. Men resten tar jag när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback