Hemma igen!

Att komma hem efter man har varit borta ett par dagar måste vara det bästa son finns.
Var riktigt trevligt i Uppsala hos kusinerna. Nästa gång en mina kusiner tar studenten är om tre år och då är jag 27 år! Det är helt sjukt!

Gårdags kvällen spenderades i goda vänners sällskap. Snart börjar folk åka hem för sommaren och det är riktigt tråkigt! Tycker att alla kan stanna kvar här i Örebro för alltid!!

Har även registrerat mig på min sommarkurs och lämnat studieförsäkran. Hoppas pengarna kommer riktigt snart. Är typ pank igen. Det kostar att ligga på topp :P

Ikväll ska jag leka med Camilla. Vet inte vad vi ska göra. Men det blir säkert trevligt. Det brukar det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback