Cykeltur och shopping!

Cyklade till stan med Torsten för att shoppa men där var ju typ allting stängt eftersom det är röddag idag. Så det blev en sallad på Java och se begav vi oss till Marieberg. Det var varmt och svettig att cykla hela vägen dit från stan. Men väl framme på Mberg var det svalt och skönt. Lyckades hitta två linnen som får följa med till Grekland.
Totalt blev nog cykelturen på ca 3 mil. Ganska bra med tanke på att detta inte alls var planerat.
Ska nog ner en vända på stan i morgon igen och kolla om jag hittar någon mer underdel som jag kan ta med mig.

Detta shoppade jag!


Linnet med glassen på är från Gina Tricot
Randigt linne från Bikbok
Solglasögon från Glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback