Två lediga dagar

Nu har jag ledigt i två dagar. Idag har jag inga planer alls. Skulle vilja åka hem till Örebro. men det vill inte min plånbok. Plus att jag har körlektion kl 7.30 i morrn så det är ingen större idé. Borde väl plugga idag. Men det känns inte så lockande. Får väl se vad som händer idag.

I morrn är det körlektion som gäller. Ska bli kul. Skönt att komma vidare. Börjar bli tråkigt att köra runt i villakvarter. Ska även träffa Jossan för en fika i morrn. Det ska bli trevligt var ett tag sen vi såg nu.

Men mest av allt vill jag bara ha helg så jag får åka hem till underbara Örebro. Har verkligen tröttnat på att jobba och bo här hemma nu. Saknar mitt liv i Örebro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback