Hej igen!

Hej bloggen det var inte igår!
Vet inte riktigt vad som har hänt sen sist eftersom jag inte mins när jag skrev sist.
Men just nu händer det inte så mycket. Är hemma i Karlskoga och jobbar och sliter. Eller sliter var väl kanske att överdriva det hela en aning. Men jobbet rullar på och jag trivs ganska så bra.

I helgen är jag faktiskt hemma i fina Örebro. Känns skönt att sova i min egen säng och ha tvn och datorn för mig själv. Ikväll ska jag på Harry Potter tillsammans med Camilla och Sara. Ska bli riktigt kul att se den och träffa Camilla och Sara. Träffade Camilla en sväng igår men det blev inte så länge då jag skulle iväg.

För övrigt vaknade jag med jordens bakishuvudvärk utan någon fylla igår. Det är inte helt okej. Men nu blir det in kopp kaffe det kanske hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback