Fredag!

Så var det åter igen fredag! Idag ska jag fixa massa saker med Camilla inför flytten och låna böcker till henns engelska kurs. Och ikväll ska vi käka tacos och kanske kolla film. Och då kommer även Hanna hit. Har inte träffat henne på hela sommaren. Ska bli super kul att träffa henne igen!

Jag har haft så sjukt svårt att somna ett par kvällar nu. Det är inte alls likt mig, jag brukar somna inom typ 10-15 min när jag gått och laggt mig. Men nu har jag legat och vridit och vänt mig bra länge. I går jagade jag mygg också. Alltså dras dom till öron? Kan ju inte sova med det där förbannade surrandet i öronen. Men iallafall! Hoppas jag kommer in i sovandet snart igen. Men det kommer nog inte vara något problem när jag börjat jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback