Trött och seg

Jag är så trött och seg just nu så det finns inte. Har haft en lång och ganska jobbig dag idag. Har suttit på skolan 10-14.30 och jobbat med den förbannade uppsatsen. Vi som tyckte att det gick så bra så fick vi ett sånt bakslag så det går inte att beskriva. Men vi kommer klara av det. Det vet jag. Bäst under press heter det ju!
Efter massa timmars plugg åkte jag och jobba. Det var ju ganska trevligt satt ute i solen och pratade med dom gulliga barnen. Barn är ändå ganska söta och trevlig när dom sätter den sidan till.
Direkt efter jobbet åkte jag iväg på faddermöte. Det finns en del att jobba med där. Men jag tycker att det är mycket som ser bra ut också. Ska bli riktigt kul att få vara med under nollningen igen.

Nu ska jag snart fixa till lite mat och sen tänker jag inte lämna soffan förens det är dags för sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback