Svårt att tro

Det är svårt att tro att du var hela min värld för bara ett halvårsedan. Tänk vad liten min värld måste ha varit. Du var den jag litade på och lutade mig mot. Måste ha varit lika stabilt som att luta sig mot en stående luftmadrass. Jag trodde att vi skulle kunna vara vänner, trodde på det du sa. Men inget av det verkar stämma. Och det som gör mest ont att inte ha kvar dig i mitt liv är nog att det inte gör så ont. Det var verkligen lätt att ta bort dig ur mitt liv. Och nu vill jag faktiskt inte ha tillbaks dig. Jag har gått vidare och jag var alltid den bättre av oss två. Du var aldrig värd mig! Så nu tänker inte jag ödsla dig någon mer tid. Tack och adjö så att säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback