Popis jag vart helt plötsligt :P

Jag vart nyligen vald till Introduktionsansvarig. Och helt plötsligt dyker det upp mail från massa nattklubbar här i Örebro. Det är ju jätte kul att dom vill hitta på något med Corax och våran finfina nollning. Men jag fattar inte riktigt hur dom har fått reda på mig. För jag kliver ju inte på min post förens i sommar. Nu är det ju andra personer som styr den båten. Men men jag ska prata med generalerna idag så jag hoppas jag får lite mer koll på läget och kolla om dom är sugna på att anordna nåt med klubbarna här i Örebro. Det hoppas jag dom vill.

Idag blir det plugg, möte med generalerna och sexmästerimöt. Hinner ju inte ha tråkigt iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback